Telefon
Telegram
WhatsApp
İnstagram
DAGİ İÇ GİYİM

DAGİ İÇ GİYİM

Dagi hazır giyim sektöründeki ilk adımlarını 1984 yılında attı. Üretim kalitesi ve kapasitesi, tasarım anlayışı, pazarlama becerisi, karakteri ve tüm marka dinamikleriyle dönemim ilerisindeydi. Açtığı ilk mağaza ile o günlerden bugüne kadar geçen sürede Türkiye'deki iç giyim ve moda sektörünün lider markaları arasındaki yerini aldı. Tecrübeli ekibi ile birlikte kaliteli ve dünya trendlerine uygun tasarımları üretti. Yaratıcı pazarlama stratejileri ve yenilikçi bakış açısı anlamında ciddi bir katma değer sağladı.

Kuruluşundan günümüze kadar şirket yapısını kurumsallaşmaya yönlendirdi ve müşteri odaklı bir anlayış benimsedi. Seçkinliği ve kaliteyi hedef alırken, müşteri memnuniyetini esas alan, çağın dinamiklerine uygun ürün ve pazarlama konsepti oluşturdu. Bu süreçte de Türk tüketicisine en iyi şekilde sunumu ilke edindi.

2004 yılında Dagi büyük bir değişim sürecine girdi. İlk yeniliği ise logosunun değişimiyle başlattı. Ardından Türkiye’nin birçok ilinde mağaza sayısını artırarak büyümeye ve gelişmeye devam etti. 2004'teki değişimden sonra tüm ürün portföyü yeniden tasarladı. Ürünlerinde kullanılan hammaddelerde değişikliğe gitti. Türkiye’de üretilen en iyi kumaşları kullanarak modayı yansıtan tasarımları ile fark yarattı. Böylelikle tüketici zihnindeki sağlam, farklı ve kaliteli kumaş algısını daha da pekiştirdi.

Her kesimin ihtiyaçlarına da odaklanacak şekilde modaya uygun renk, desen, çeşit ve kaliteyi içinde bulunan bir anlayışı benimsedi. Tüm koleksiyonlarını yenilerken, kadın /erkek iç çamaşırı, ev ve uyku giyim, plaj giyim, çorap üretimi yapan güçlü bir firma konumuna geldi. Rahatlık ve konforu ön planda tutan tasarımlarıyla tüketicilerin tercih listesinde üst sıralardaki yerini hiç kaybetmedi. Tüketicinin beğenisiyle birlikte saygısını da kazandı.

Dagi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Fakültesi Tekstil ve Moda Tasarımı Bölümü’nün ortaklaşa çalışması sonucunda 2018-19 Bahar Yarıyılı’nda, 11 öğrencinin katılımı ile ev ve uyku giyiminde Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek, öğrencilerin mezun olmadan meslek hayatlarında deneyimli ve bilinçli olmalarına katkı sağlandı.

2020'de 37. yılını kutlayan %100 Türk Markası olarak kadın /erkek iç çamaşırı, ev ve uyku giyim, plaj giyim pazarındaki yerini genişletti.

Geçmişten günümüze gelişimi için Ar-Ge çalışmalarına yatırım yapmaya devam ederken, ülkemizde çok az sayıda tekstil üreticisi tarafından kullanılan, yenilikçi bir teknoloji kullanarak doğal kumaşlardan iç çamaşırı, ev ve uyku giyim ürünlerinin üretimini yaptı ve yapmaya da devam ediyor.

Yeni veya önemli ölçüde değiştirilmiş kumaş içerikleriyle sürdürülebilir, doğaya zararlı atıkların geri dönüşümüne katkı sağlayan, çevre dostu olmasını dikkate alırken yeni işbirlikleri oluşturdu.

2020 yılında Dagi, Tencel™ ile ilk kez işbirliğine imza attı. Dagi, Refıbra™ teknolojisi ile üretilen Tencel™ Lyocell LF elyafını Türkiye’de ilk defa kullanan marka oldu. Dagi X Tencel™  koleksiyonunda sürdürülebilirlik bakış açısını iç giyim, ev ve uyku giyim ürünlerine taşıdı.

2020 yılında Tekirdağ’da 8330 metre karelik kapalı alanda hem üretimi hem de lojistik hizmetlerini içine alacak şekilde yapılandırdı.

Yine 2020 yılında dijitalleşme sürecine girdi ve E-ticaret sitesini yeniledi.

Gelecekteki hedefi ise iç giyim sektöründeki konumunu daha da güçlendirmek. Aynı zamanda ev ve uyku giyim, plaj giyim pazarını da geliştirmektir.